
بازاریابی و تجاری سازی
خانه / حمایتها و خدمات / بازاریابی و تجاری سازی
بازاریابی و تجاری سازی
معرفی
توضیحات
اگر یک ایده فناورانه بخواهد از مرحله نوزادی به مرحله بلوغ صنعتی و سودآوری برسد، نه تنها باید جنبههای علمی و مهندسی در نظر گرفته شوند؛ بلکه به همان میزان و همزمان باید جنبههای کسب و کاری و اقتصادی آن نیز پیگیری گردد. تجاریسازی، فرایندی است كه طی آن یك ایده به محصول یا خدمت، سپس تولید صنعتی و ارائه به بازار و در مجموع "خلق ارزش" میانجامد. خدمات تجاریسازی توسط واحد مدیریت بازاریابی و کارشناسان آن واحد و یا شرکتهای خدماتی مستقر و با توجه به نیاز هر شرکت ارائه میشود. این خدمات عبارتند از:
- مشاورههای مالی و حسابداری
- مشاورههای تدوین و اخذ استاندارد
- مشاورههای بازاریابی و تجاری سازی
- مشاورههای بازرگانی خارجی و صادرات
- حضور در نمایشگاههای تخصصی
- شبکهسازی با سازمانهای مختلف اجرایی و علمی