None

بازاریابی و تجاری سازی

خانه / حمایت‌ها و خدمات / بازاریابی و تجاری سازی

بازاریابی و تجاری سازی

معرفی

توضیحات

اگر یک ایده فناورانه بخواهد از مرحله نوزادی به مرحله بلوغ صنعتی و سودآوری برسد، نه تنها باید جنبه‌های علمی و مهندسی در نظر گرفته شوند؛ بلکه به همان میزان و همزمان باید جنبه‌های کسب و کاری و اقتصادی آن نیز پیگیری گردد. تجاری‌سازی، فرایندی است كه طی آن یك ایده به محصول یا خدمت، سپس تولید صنعتی و ارائه به بازار و در مجموع "خلق ارزش" می‌انجامد. خدمات تجاری‌سازی توسط واحد مدیریت بازاریابی و کارشناسان آن واحد و یا شرکت‌های خدماتی مستقر و با توجه به نیاز هر شرکت ارائه می‌شود. این خدمات عبارتند از:

  • مشاوره‌های مالی و حسابداری
  • مشاوره‌های تدوین و اخذ استاندارد
  • مشاوره‌های بازاریابی و تجاری سازی
  • مشاوره‌های بازرگانی خارجی و صادرات
  • حضور در نمایشگاه‌های تخصصی
  • شبکه‌سازی با سازمان‌های مختلف اجرایی و علمی

آخرین به روز رسانی

1403/12/18